Terug naar huis - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: victor

Blijf op de hoogte en volg Victor

20 Mei 2005 | Verenigde Staten, Auburn

Hallo,
hier is ie dan, mijn allerlaatste berichtje uit Amerika. Het is vrijdagmiddag, ik ben mijn tas aan het pakken, mensen zijn de deur van mijn kamer aan het schilderen, dus vannacht zal ik wel in de meur moeten pitten en vanmiddag hoop ik nog een souvenir te kopen. Helaas zullen veel mensen het zonder souvenir moeten doen, want ik heb er simpelweg de ruimte niet voor in mijn koffer. Maar niet getreurd, ik heb wel een hoop verhalen te vertellen thuis.
Deze week heb ik nog 2 dingen gedaan. Gegolfd, dwz op de drivingrange geprobeerd te golfen. Na 30 ballen sloeg ik er toch zeker 10 wel recht vooruit en ver weg.
En ik ben naar Star Wars 3 geweest. Tja, wat zal ik zeggen, best knap zoals deel 2 nu bij het oude deel 4 past. Maar ik vond de film zelf niet zoals ik had gehoopt. Ik vond het nogal kort, zoals sommige dingen waren uitgewerkt. Maar ik zal er niks over zeggen, ik weet dat een hoop mensen hem waarschijnlijk nog willen zien. En dan ga ik natuurlijk gewoon mee, als dat mag tenminste.

Nu, als jullie willen weten of mijn vliegtuig niet is gecrashd boven groenland: Ik vlieg van Atlanta naar Frankfurt met Lufthansa vlucht 445 vertrekkend om 16.05 uur lokale tijd (22.05 uur Nederlandse tijd, want Atlanta is -6 en niet -7) en kom om 6.40 aan op Frankfurt, alwaar om 7.50 uur mijn aansluitende vlucht naar Schiphol vertrekt, vlucht LH 4670, welke om 09.00 uur op Schiphol dient te landen.
Als ik thuis kom, neem ik zsm weer contact op met deze en gene, voor een echt hollandsch biertje :D

Groetjes, voor de laatste maal uit de USA. Bedankt voor al jullie berichtjes en ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn avonturen te lezen.

Adios en tot snel!

Victor

  • 20 Mei 2005 - 20:20

    Ruben:

    Goeie reis terug vic, tot snel.

  • 21 Mei 2005 - 09:57

    Ief:

    goeie reis trug vikkel,
    ben je mooi op tijd om je nog even te verdiepen in de "europese grondwet" want ook jouw stem mag niet ontbreken natuurlijk ;)

    laterz: ief

  • 21 Mei 2005 - 11:59

    Jetse:

    Wie dit leest is gek.

  • 21 Mei 2005 - 21:05

    Ief:

    zag ik daar nou jetse staan...





    of ben ik gek?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Victor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 22712

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: