Victor in da USA - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu Victor in da USA - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu

Victor in da USA

Door: victor

Blijf op de hoogte en volg Victor

06 Maart 2005 | Verenigde Staten, Auburn

Ok, omdat iedereen heel erg waarbenjijnu is, ga ik ook die kant maar op.
Ik ben hier voor mijn promotie drie dagen in het land van melk, honing en The President of the United States of America, George W. Bush!
Ik zal proberen om jullie hier mijn foto's te laten zien, mijn belevenissen en mijn observaties wat betreft de Zuiderlingen hier. (Want in Sweet Home Alabama zul je het weten. They are proud about what they are.)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om hier zo af en toe eens wat te komen kijken/lezen en af en toe een berichtje achter te laten.
For now, take car'all. Catch ya later.
Vik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Victor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 22723

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: