even voor de kaart - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu even voor de kaart - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu

even voor de kaart

Door: victor

Blijf op de hoogte en volg Victor

07 Maart 2005 | Verenigde Staten, Auburn

Even kijken of er nu een manneke op de kaart staat ; ) En oh ja, ik heb zo ook wel de eerst foto's geplaatst denk ik.
Later,
vic

  • 07 Maart 2005 - 09:35

    Peet Zelf:

    Jaa! , ben ik de eerste
    mooie foto's vik. Jemug wat een kinky fiets. Heb je ze daar verteld dat je Sven Nijs bent? of de europese betere versie van Lance Armstrong?

  • 07 Maart 2005 - 10:08

    Ief:

    take me home, counrty road, to a place, where i was born.....

    heb je al iemand gevonden die wist dat nederland NIET de hoofdstad van duitsland was?

  • 07 Maart 2005 - 12:29

    Sjaak:

    Jeumug Vik, waarbenjijnu is vol in de mode. Puik kaartje hoor.

  • 09 Maart 2005 - 16:07

    Jasper:

    Jaa!, ik ben de eerste van onder

    (Nou niet meer hier posten!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Victor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 22723

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: