final photos/deze week - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu final photos/deze week - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu

final photos/deze week

Door: victor

Blijf op de hoogte en volg Victor

10 April 2005 | Verenigde Staten, Auburn

Hello, hier zijn de laatste 8 foto's van Washington.

Deze week was vrij rustig. Ben dinsdag naar de film geweest, Sin City, een verfilming van een nogal duistere stripboek-reeks. Veel geweld en weinig boodschap, maar wel op een erg coole manier in beeld gebracht en met een hoop coole acteurs. Ik weet niet of deze film in Europa draait, want ik weet niet of in Europa de stripserie wel bekend is. Wat films betreft, deze maand gaat The hitchhiker's guide to the galaxy in premiere
(29 april) en vlak voor ik vertrek star wars episode 3 (19 mei) dus die hoop ik nog even mee te pakken natuurlijk.
Verder op mijn werk druk bezig geweest met data vergaren, zodat ik hopelijk wat meer tijd heb voor mams volgende week, want die komt dinsdag hier naar toe.
Gisteravond met John naar wat vrienden naar hem geweest. Nogal wat biertjes gedronken ("Circle of Death" is een interessant bierspelletje ; P ) en dus had ik vandaag nogal een katertje. Gelukkig hoefde ik alleen maar de hele dag in de zon te fietsen en de hele middag te voetballen met een groep Japanners hier (en een jongen uit Hong Kong). Maar zoals het een kampioen betaamt, heb ik er nog even 3 ingelegd onder het uitbrengen van de oerkreet 'VSC KAMPIOENEN'! Gelukkig begreep toch niemand wat ik zei. Later kwam er een groep amerikanen die hier city league spelen (een soort competitie) en die wilden wel tegen ons spelen. Was wel grappig. Hun team bestond vooral uit grote zwarte mannen die ik eigenlijk meer op een basketbal veld verwachtte, maar ze hadden een hoop lol. Ze hebben meteen een van de japanners voor een wedstrijd gescout! Is wel een grappig idee, want dat Japannertje is misschien een meter 73 ofzo en die Amerikanen waren allemaal best wel groot. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.
(Helaas viel mijn klasse op dat moment al niet meer op, want ik was moegestreden en had een knallende hoofdpijn, die ik overigens nog steeds heb.) Bier+zon+inspanning=AU.
Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden dan dat ik lekker ben bijgebruind en dat het verder goed gaat. Oh ja, heb van John zijn electrische gitaar te leen gekregen. Er ontbrak een snaar en dus heb ik een nieuwe snaar gekocht, maar die heb ik nu alweer laten springen. Dus moet ik nog een keer terug voor een nieuwe snaar. Maar goed.

Als mam's bezoek is geweest volgt er weer een update. We gaan een paar dingen doen en in ieder geval volgend weekend naar Birmingham, dus er volgen vast weer nieuwe foto's

Voor nu, take it easy.

Gr.
Vik@usa

  • 10 April 2005 - 08:56

    Ruben:

    Ik zie dat je nog steeds close-ups van bloemen maakt. Is wel een coole Pic. Doe de groetjes aan je mams (of als je dit leest Riet: de groetjes van Ruben :-).

  • 10 April 2005 - 09:16

    Ief:

    en die e snaar niet en octaaf te hoog proberen te stellen :P

  • 10 April 2005 - 17:36

    MaRiet:

    Die "spinnebeelden"heb ik afgelopen zomer in Gees, Drenthe, gezien. Mochten jullie daar ooit komen is dat een aanrader.

    See you,
    maRiet

  • 13 April 2005 - 10:51

    Ief:

    van harte gefeliciteerd ma, have phun over there :)

  • 13 April 2005 - 13:11

    Victor:

    Jij ook gefeliciteerd met mams ief. Ik zal de felicitaties over brengen.
    Hoe is het met je rij-lessen? Gaat het nog goed?
    Gr. vic

  • 13 April 2005 - 15:21

    10........:

    van harte Riet en ook Vic en Ivar!!! van 10........

  • 14 April 2005 - 15:37

    Ief:

    heb eergister weer een uurtje mogen sturen en dat gaat best goed volgens mij, de bijzondere verrichtingen (appart examen) die gaan eigenlijk al zo goed dat ik voor examen opkan.
    leuk detail, hij vroeg of ik ff proefkonijn wilde zijn want vanaf juni word er wat veranderd aan de bv.
    of ik zo snel mogelijk vanuit stilstand op 50 km/h wilde raken (gelieve voorwiel aan de grond te houden en achterwiel niet te ontdoen van rubber)
    affijn, stond 55 meter voor en ik deed het in klein 40 :)

    oftewel, ik heb het wel naar me zin ;)

    alleen dat theorie, boekjes zijn binnen en ik snap eik niet hoed ik dat ooit gehaald hep, hehe.

  • 14 April 2005 - 15:44

    Ief:

    ps, dank 10 met veel puntjes ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Victor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 22727

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: