Eerste Plasma en aankomend weekend - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu Eerste Plasma en aankomend weekend - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu

Eerste Plasma en aankomend weekend

Door: victor

Blijf op de hoogte en volg Victor

11 Maart 2005 | Verenigde Staten, Auburn

Ha lieden,
weer even een update uit auburn. Het is een leuke en spannende tijd geweest de afgelopen paar dagen. Eerst het professionele nieuws: ik heb voor het eerst in mijn leven een plasma gemaakt! Op de foto zie je de paars-roze gloed van geioniseerd Argon gas in de kamer onder vacuum tussen alle onderdelen die ik heb gemaakt! Helaas is het nog niet met stof gelukt, maar daar ben ik vandaag en morgen mee bezig om de oplossing te maken. Maar er is duidelijk een belangrijke stap gezet.
Ik heb ook een etentje gehad bij mijn baas en zijn vrouw en kinderen. Op de foto zien jullie mijn baas Ed (de zwarte man), zijn vrouw (de zwarte vrouw) en mijn collega's Jeremaiah (de gast met de staart), Ashley (donkerblonde jongen) en John (die met dat bier en die valse grijns) en vrienden/aanhang. Was erg gezellig en lekker. Als tegenprestatie heb ik natuurlijk voorgesteld een keer Nederlands/Europees te koken.
Ik heb ook even het gebouw op de foto gezet waar ik woon, The Commons geheten. En natuurlijk de stars en stripes die op ieder complex staan.
Morgenmiddag ga ik met de Greyhound (interstate buslijnen) naar Birmingham. Dat is de grootste stad van Alabama (+/- 1 miljoen inwoners) zo'n 200 mijl ten noordwesten van Auburn (ik heb geprobeerd het mannetje op de kaart ongeveer zover te verplaatsen ; P). Daar blijf ik twee nachtjes in het Pickwick hotel en ga ik lekker stadden, naar de dierentuin, museum en biertje drinken, dat soort dingen. Zondag kom ik weer terug en dan update ik de site weer, hopelijk met 10 nieuwe foto's. In de tussentijd duik ik er nog een paar uit het archief op ; )
Alvast een fijn weekend en veel plezier waar je ook bent.

Groeten en liefs,

victor

p.s. Anne, ik heb je brief gehad, helemaal uit Ghana! Het duurt dus 10 a 11 dagen. Cool met zwaardvissen op de postzegels! Dank je wel!

  • 11 Maart 2005 - 11:02

    Boudewijn:

    Heb je mn World of Warcraft al gehad ;)

  • 11 Maart 2005 - 12:57

    Victor:

    nee

  • 11 Maart 2005 - 14:07

    Ief:

    hoi vikkel,

    wat is nu de uiteindelijke bedoeling van je apparaat, gewoon kijken of je zelf een plasma op kunt wekken of moet er ook nog aan gemeten worden enzo?

    groetjes en veel plezier aldaar van moi.

    ps: is de heineken daar nog een beetje betaalbaar en wat ik me ook nog afvroeg, met al die grote auto's, wat doet een liter benzine daarzo nou?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Victor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 22724

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: