Toch geen Birmingham ;( - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu Toch geen Birmingham ;( - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Victor Land - WaarBenJij.nu

Toch geen Birmingham ;(

Door: victor

Blijf op de hoogte en volg Victor

11 Maart 2005 | Verenigde Staten, Auburn

Lieden,
dit weekend toch geen Birmingham voor mijn persoontje. Ik belde vanmorgen nog maar even om mijn reservering te controleren bij het (achtelijke) Pickwick Hotelm bleek ik dus voor maar een nacht gereserveerd te hebben. Ik heb nota bene persoonlijk gebeld voor mijn reservering. Dat zo een gast dan nog niet de juiste reservering in de computer kan zetten is echt achtelijk. Nou ja, niet getreurd, ga gewoon een ander weekend naar Birmingham. En duidelijk naar een ander hotel!
Op zich heeft het ook een voordeel, want juist dit weekend is er een benefiet-actie van het rode kruis op het kleine vliegveld hier, met sky-divers en oude vliegtuigen uit de tweede wereldoorlog enzo. Dus ik heb als het goed is voldoende nieuwe foto's. En he, bobo, heb ik toch mooi het hele weekend om op jouw pakje te wachten, wat?
Nu, kleine tegenslag, vereist weer flexibiliteit, word ik dan weer sterker van.
Fijn weekend!
vic

  • 11 Maart 2005 - 15:17

    Lilo:

    Amerikanen zijn gewoon een beetje dommies, maar die benefiet-actie klinkt ook niet verkeerd! Toch wel beter dan 2 concerten moeten violen hoor, wat ik moet doen dit weekend.
    Fijn weekend!

  • 12 Maart 2005 - 10:58

    Ruben:

    He je kan hier ook reacties plaatsen :-o Dat verwacht je ook niet... Het is leuk dat je zo een beetje je ervaringen plaatst Vic, dan krijgen we toch meer mee dan wanneer je er thuis over verteld. Gefiliciteerd met je eerste Plasma, het moet wel een kicken gevoel geweest zijn om dat ook met eigen handen gebouwd te hebben.

    mzzls.

    ps. Hallo iedereen.

  • 12 Maart 2005 - 14:27

    Jasper:

    Wat zien die studentenflats er allemaal eng netjes uit, brrrrr.
    Woohoo je eerste plasma, cool en gefeliciteerd.
    Doe je ff als sky-diver voor, kaap een vliegtuig en leg ff het pickwick hotel plat, levert vast mooie foto's en een mooi verhaal op :D

    ps. hoi Ruben

  • 12 Maart 2005 - 16:02

    Victor:

    Je bedoelt net als op elf september jas? Grote kans dat ik na 10 minuten al door f 15 's uit de lucht gejast word ; P Ik zit 200 mijl van pensacola, dus dat hebben ze zo overbrugd. Maar toch goed idee, ik zal er over denken.

    Gr vic

    p.s. hallo ruben en jas

  • 13 Maart 2005 - 12:20

    Jasper:

    Zo, en gelukt?
    Of zag je ze alleen maar weer vliegen ;) (knabbel of babbel, tsss, doe normaal:P)

  • 13 Maart 2005 - 16:29

    Victor:

    nee. Er was te veel wind voor skydiving. Helaas ; P
    vic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Victor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 22724

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: